קידום אתרים



 

פרסום באינטרנט


פרסום בגוגל דורש תשומת לב רבה, השקעה מרובה ותמידית של זמן וידע בפרסום.
כנראה שעד כאן לא חידשנו לכם כל כך הרבה, אבל למרות זאת ישנם אנשים רבים שעושים "טעויות" רבות בנסיונות הפרסום שלהם.
לפעמים הטעויות גורמות לנזקים גדולים אף יותר לעסק ולכמויות של מכירות.

באינטרנט יש שיטות פרסום רבות שכל אחת מהם יכולה להביא לגידול משמעותי במכירות וכולם ביחד יכולים להביא כמות לקוחות אינסופיים המסתובבים ברשת האינטרנט.
בואו נפרט על חלק מהסוגים של שיטות הפרסום ברשת האינטרנט:
תוכניות שותפים
שוק התוכניות שותפים הוא שוק חדש ומתפתח בישראל אך מאוד מפותח בחו"ל.
שיטת שותפים נחשבת לאחת השיטות היותר "שוות", התשלום הוא על פי מכירות בלבד ולכן הוא יוצא משתלם גם לצד המוכר וגם לצד המפרסם.
בדרך כלל, הפעלת תוכנית שותפים היא חינם וחברות המפיצות את התוכניות שותפים לוקחות על כך עמלה קטנה או שניתן להריץ תוכניות שותפים אפילו לבד.

באנרים
בשנים האחרונות בעיקר בגלל המנועי חיפוש התקטנו חשיבות הבאנרים המופצים באתרי אינטרנט גדולים, אך הבאנרים לא נעלמו כלל מהעולם והם עדיין מופיעים פה ושם במקומות שונים ויכולים להביא תנועת גולשים ערה כמו בכל סוג של פרסומת.
אמנם אין התחייבות לכמות הולשים שאכן תגיע דרך הבאנר, אך לפעמים משתלם להריץ באנרים במקומות ספציפים שהם קהל השוק של אותו מוצר או שירות אותו אתם מוכרים.
בדומה לשאר שיטות פרסום בגוגל , מומלץ להריץ מספר שיטות פרסום במקביל ולא להשקיע את כל כספכם בשיטת פרסום אחת ויחידה.

Pay Per Click פרסום בגוגל
בין השיטות הכי פורצות דרך בשנים האחרונות, השיטה התחילה (איך לא) על ידי ענקית החיפוש והאינטרנט "גוגל".
השיטה פשוטה ואומרת, אם לוחצים עלייך תשלם ואם הפרסומת שלך לא עניינה את קהל היעד שלך אין סיבה שתשלם סתם.
כמות הכסף ללחיצה משתנה על גבי מספר פרמטרים שונים שחלקם בשילטתם וחלקם לא:
1. כמות המפרסמים באותה מילת חיפוש והמחירים שלהם.
2. אופטימציה ומיקסום התוצאות על ידי התאמת המודעה, עמוד הנחיתה והקמת קמפיין שבנוי נכון.
3. כמות הלחיצות ביחס לצפיות.



יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302