קידום אתרים



 

קידום בעלי מקצוע

בעידן הטכנולוגיה השוטף את התעשייה הגלובלית, תמה תופעת הפרסום הידני, בה בעלי המקצוע
מציעים את שרותם באמצעות עלונים. ממש כשם שאם ברצונך להעביר מסר בהפגנת רחוב,
תצטרך להשקיע אנרגיות רבות כדי להעבירו באמצעות הקול האנושי, ובמגפון תוכל לבצע את אותה
פעולה בלי כל מאמץ, עם קהל שומעים גדול למכביר, כך גם בתחום הקידום העסקי, קהל היעד שלך ורמת החשיפה
שתזכה לה יהיו גדולים הרבה יותר אם תבצע קידום אתרים לתחומי העיסוק שלך, במקום חלוקת עלונים. 

תחום קידום בעלי מקצוע היה נוכח בשוק מאז שווקה רשת האינטרנט לבתי אב פרטיים, אולם הוא צבר תאוצה ופותח לאין שעור עם עליית מנוע החיפוש המפורסם "גוגל", בתחילת שנות האלפיים. החל מתקופה זו החלו לקום חברות
שלא רק
מתמחות בנושא שיווק באינטרנט, אלא פיתחו תת תחום באותו נושא, המהווה את ספינת הדגל
של החברה. שני תתי התחומים העיקריים הם קידום ממומן וקידום באמצעות
כתיבת מאמרים בהם מופיעות מילות המפתח שהוזמנו על ידי הלקוח.

קידום ממומן לבעלי מקצוע תוצאה מידית!

במסגרת קידום מסוג זה יכול הלקוח לרכוש לעצמו מילה או צירוף מילים, שגם אם הופיעו מספר מועט של פעמים באתר המיועד לקידום, הוא עדיין יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של Google. המחיר שגובה החברה המקדמת מורכב משני פרמטרים: מיקום אתר הלקוח במנוע החיפוש, והביקוש בתוצאות החיפוש למילה שהזמין הלקוח.

לדוגמה, לקוח שמעוניין בביטוי קידום אתרים, וגם רוצה להיות בראש רשימת החיפוש, ישלם יותר מלקוח שהזמין את הביטוי "קידום ספרות מרומא העתיקה", ומעוניין להיות ממוקם במקום הרביעי מלמעלה.   

קידום באמצעות כתיבת מאמרים עם מילות מפתח

במסגרת קידום זה, המקדם נעזר בדבר אחד בלבד: מילת המפתח המקודמת. מקדם האתר דואג לכך שהמילה תופיע באתר כמה שיותר פעמים, בשלמותה, וללא מילות קישור. ההמלצה על המילים תהיה על פי הביקושים שמתחוללים במנוע החיפוש, ומקדם שמבצע את עבודתו נאמנה יעשה הכל כדי שבעל האתר ישתמש במילים אלו. לדוגמה, אם מדובר באתר של צייר, והביטוי 'צבע מים' הוא ביטוי בעל ביקוש, ימליץ מקדם האתר לבעל האתר שיירשמו פסקאות רבות עם ביטוי זה.

ככלל, הקידום הממומן נותן ללקוח תחושה שהסכום הרב שהוא שילם על השירות מעניק לו בטוחה פרסומית ויתרון תחרותי על מתחריו, אך בפועל אין זה כך. מי שישיג ללקוח שלו את מרב התוצאות הוא מי שמכיר היטב את הביקושים השונים למילים השונות: ייתכן מצב בו לקוח שילם על קידום ממומן ועם השנים, כשהתחום התפתח לתת נושאים ותת ענפים, מתחרה שלו שבחר לקדם באמצעות מילות מפתח את האתר יהיה על העליונה וייחשף לקהל יעד רחב יותר.

אנו מספקים קידום בעלי מקצוע ועסקים בגוגל תוצאות מובטחות!


 

 



יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302