קידום אתרים



 

טיפים מקצועיים עבור פרסום בגוגל

במאמר זה תמצא מספר עצות וטיפים מועילים עבור פרסום בגוגל. חשוב לציין כי פרסום בגוגל הנו מקצוע בפני עצמו. אופן הקידום במנוע חיפוש זה – מכיל כללים שאינם תמיד מתיישבים עם רצונו של בעל האתר, אך יכולים לעזור לו להיות מקודם בהמשך. חשוב לציין כי זהו תהליך ארוך, שמימושו בסופו של דבר מניב פרות רצויים. מוקד הבעייה עבור לקוחות שונים הוא – רצונם לפרסם טקסטים מדויקים שלא מכילים, בהכרח, מילים פופולריות שיתרמו להעלאת קרנו של האתר בציבור. להלן מספר טיפים מועילים לקידום יעיל:

לאחר ניסוח הטקסטים באתר, התקשר לחברת פרסום בגוגל

החברה תגלה לך מה הם המילים הפופולריות לפרסום. חשוב לציין כי זהו לא מידע סודי הקשור לסודיות מסחרית, להפך – לחברה יש אינטרס שתדע מה הם המילים הללו, על מנת שתוכל לקדם אותך, גם אם בחרת שלא להזין אותן בטקסטים שלך.

עצות לגבי המחירים של קידום האתר

במידה והחלטת ליישר קו עם החברה, ולהשתמש במילים פופולריות באתר שלך, ולפיכך – לשנות את הטקסטים שבו, בחרת בהצעת מחיר זולה יחסית, המבוססת על קיום המילה המקודמת באתר – מספר רב של פעמים. לדוגמה: אם חברתך עוסקת בפינוי של נכסים, במקום לרשום "פינוי נכסי נדלן", כביטוי ראשי, מוטב לרשום פינוי דירה ולזכות בביטוי יוקרתי ופופולרי יותר. חשוב לציין כי במקרה זה, גובה הצעת המחיר יעלה, בהתאם לביקוש הגבוה.

במידה והחלטת שלא ליישר קו עם החברה, ולדבוק בטקסטים שלך, שלא מכילים מילים מקודמות, ניתן לשלם לחברה על קידום ממומן. במסגרת קידום זה, פונה החברה למתחרים שלך ומבקשת מהם לפרסם את המותג שלך באתרם בתמורה להטבות מסחריות שונות. תוצאות הפעולה של התנהלות זו – הן הופעתך בראש המסך של גוגל, בקרב המודעות הממומנות. פעולה זו בדרך כלל יקרה יותר מאשר קידום סטנדרטי המבוסס על נוכחות מילים פופולריות באתר שלך.

אל תמהר להתפתות להצעה היקרה

הצעת קידום יקרה אינה בהכרח הצעת קידום טובה. אם ביצעת קידום ממומן, זה לא מבטיח לך ערובה מפני אי פעילות עסקית ומפני חוסר התעניינות במותג שלך. לעומת זאת, אם ביצעת קידום זול המבוסס על חזרות חוזרות ונשנות על ביטוי פופולרי בתוך דפי האתר שלך, ייתכן, גם אם תגיע בעמל רב ל 1 – 2 עמודים הראשונים בתוצאות החיפוש – כי ייווצר לך קהל פונים גדול. מדובר בסך הכל בשתי שיטות שונות של קידום, אך השיטה השנייה צורכת יותר משאבים, ולכן היא יקרה יותר.

השתמש בביטויים המקודמים רק במסגרת הצורך הקיים

איננו ממליצים לשכתב משפטים כך שרמת העברית בהם תהיה מלוטשת פחות – על מנת שהביטוי יופיע כלשונו, ללא מילות קישור כמו ה', ו', ו "כש".

במקרה של קידום ממומן, בדוק תקופתית את מיקומך בגוגל

בדוק כי אתה אכן זמין במקומות הראשונים במנוע החיפוש, במסגרת המודעות הממומנות. 



יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302