קידום אתרים



 

פרסום אורגני



המחירים לפרסום אתרים במנועי חיפוש נקבעים לפי התוצאות שחברת הקידום תשיג עבור לוקוחותיה.
מקדם אתרים טוב נמדד רק לפי תוצאות, כיום יש מאות אלפי אתרים המבצעים קידום אתר בעזרת
מקדמי אתרים חלק מהלקוחות מרוצים וישארו נאמנים לחברת קידום למשך שנים ללא חשש ובכל סוף
תקופת ההתחיבות הלקוחות לא יהססו לחדש את החוזה להמשך הקידום.
יש מצד שני את בעלי האתרים שעברו אין ספור מקדמי אתרים שכל מקדם הבטיח ולא קיים!
למה מקדם האתרים לא הצליח לספק ללקוח את הפרסום והקידום  לדף הראשון בגוגל?
יש מספר סיבות האחת למקדם האתרים אין את הידע המתאים לגבור על המתחרים בזירה תחרותית.
הסיבה השניה, למקדם האתרים יש מספר רב של לקוחות שאינו יכול לספק קידום לכל הלקוחות 
ביגלל חוסר בכוח אדם,
עוד אפשרות שהיא גם לא נדירה זה שהאתר עצמו לא בנוי לקידום ואינו מותאם ל seo
וחברת
פרסום אתרים לא הבחינה במקרה הזה הוא שבעל האתר אינו מעוניין בהחלפת האתר.
לא כל אתר אפשר לקדם!
כן יש אתרים שבנויים בצורה שאינה מתאימה לגוגל וזה נובע מיזה שבונה האתרים היה חובבן
ולא התאים את האתר לקידום בגוגל, לדוגמה: קוד אתר אינו תקין מה שמקשה על קידום אורגני.
ניווט באתר אינו נוח לגולש מה שגורם לגולשים לא למצוא אתת התוכן הרלוונטי ולברוח מהאתר.
עוד פרמטר חשוב באתר הוא מפת אתר  על מנת לעזור בסריקת האתר ולהכיר את כל הדפים למנועי חיפוש.
מקדם אתרים מקצועי ידע איך לזהות אתר שניתן איתו להשיג ציון איכות גבוהה יותר משל המתחרים וככה
למעשה לעקוף את כולם בתוצאות החיפוש.

שמעתי בעבר כל מני מקדמי אתרים שמתנסים ואומרים כל דף אפשר לקדם אפילו דף ריק.
כל מי שיגיד לכם המירה כזאת תדעו שרמה מיקצועית אין כאן ואני יסביר.

יש זירות (מילות חיפוש) סופר תחרותיות  שכאן כבר כל הפרמטרים צריכים להיות ברמה מושלמת.
תוכן האתר, קישורים ממקור רלוונטי ברמה גבוה, קוד אתר תקין, וותק האתר, זמן שהיה באתר,
זמן טעינת האתר, ועוד מספר גורמים שיש לשפר על מנת  להשיג את המתחרים באותו בטוי מבוקש
לכן אם אנו נקדם דף ריק זמן שהיה באתר יהיה 0 , תוכן באתר יהיה 0 , אחוזי המרה יהיה 0
אתם מבינים אתר ללא תוכן וללא שיפור לכל הפרמטרים לא היה ניתן לקדם בתחום תחרותי.
לכן אם גם לכם יש אתר שעבר אין ספור חברות קידום ועדין הוא תקוע בדף שרק אתה מכיר
 אל תלך עם ראש בקיר כדאי ומומלץ לשדרג את האתר ולפוך אותו  לכלי שבו ניתן לשפר את כל הפרמטרים
לפרסום בגוגל וקידום בזירה תחרותית.

.


יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302