קידום אתרים



 

יחסי ציבור באינטרנט


לפעמים כאשר אני יושב עם קולגות, אנחנו מדברים הרבה על מה זה בעצם התחום הזה שאנחנו עוסקים בו, מה זה בכלל יחסי ציבור, האם זה דבר אמיתי בהחלט, משהו שניתן לכמת ולהפוך למספרים, לקוחות חדשים ולידים או דרך חשיבה אמיתית כל שהיא, כזו שתקפה בכל השלבים של בניית העסק, כזו שהולכת לישון במחשבה על יחסי ציבור וקמה עם המחשבה על מה זה יחסי ציבור.

 

הדעה שלי היא שבהחלט מדובר בדבר אמיתי וממשי מאוד, לעומת דעת חברים אחרים שטוענים אחרת. כדי להכריע בויכוח, אני קודם כל אשמח להסביר לכם את שני הצדדים בתחום הזה, על מנת שבסוף תוכלו לבחור צד כל שהוא בעניין.

 

כאשר מדברים על תחום יחסי ציבור, מתכוונים ליצירת חשיפה אמיתית ומוחשית של הגולשים או הלקוחות הפוטנציאלים(בין אם באינטרנט או מחוץ לו) לעסק שלך או לשירות שלך, אם אתה אדם פרטי. בעיני, אין דבר כזה יחסי ציבור כדרך חיים. אני לא מבין את המשמעות של הדבר הזה ורואה את זה כדבר שגוי ביסודו.

 

הרי הטענה שלי היא מאוד פשוטה: אם יש לך חשיפה במקומות מובילים, רואים אותך בידיעות אחרונות ורואים אותך באתרים מובילים בתחום שלך, זה נקרא קידום או יחסי ציבור או כל שם אחר שאתם מעדיפים שיהיה לכם. ברגע שאין לכם את כל הדברים האלו, שום דבר לא משנה בכלל, פשוט לא יהיה לכם לקוחות, בעיני זאת השורה התחתונה. אתה כן יכול לחשוב יחסי ציבור בכל דבר שאתה עושה, אבל זה פשוט לא יעזור לך בכלום. זאת בכל מקרה הדעה שלי.

 

לעומת זאת, יש את הדעה של חבריי המלומדים, הטענה שלהם היא אחרת לגמרי. הם באים לטעון שאין דבר כזה יחסי ציבור בדעת עצמם. זה צריך להיות דבר שטמון בחשיבה שלך בכל רגע של היום יום. דהיינו, לא משנה מה בכלל אתה עושה, אתה צריך לחשוב היטב על יחסי הציבור של העסק שלך. לדוגמה, אתה מעצב כרטיסי ביקור לעסק כרגע, אז אתה צריך לחשוב כמה פעמים טובות, איך זה בעצם מקדם אותך במבחינה יחצנית.

 

סתם שיהיה ברור, אני גם חושב שכרטיסי ביקור יכולים לעזור בצורה מעולה לייצוג העסק שלך בדרך נכונה הרבה יותר, אבל אני מטיל ספק אמיתי עד כמה פעולות כאלו כמו עיצוב כרטיסי ביקור מעולים יכול באמת לעזור לפרסום של עסק או קידום של עסק?





יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302