קידום אתרים



 

קידום אתרים אורגני

בימים שכאלה, כאשר הסחר האלקטרוני מרקיע שחקים, בתי עסק ללא אתרי אינטרנט יעילים ואטרקטיביים עשויים להחמיץ כמות לא מבוטלת של לקוחות פוטנציאליים. רשת האינטרנט מציעה דרך יעילה, נוחה ובטוחה לקניות ולמחקר לגולש המתמצא. החוכמה, אם כך, היא לאפשר לגולש הממוצע למצוא את אתרכם בצורה הנוחה והמהירה ביותר,
ולאפשר לו ניווט קל ונוח בתוך האתר, מרגע הגיעו אליו.

כיום, מנועי החיפוש מהווים חלק בלתי נפרד מהרשת עצמה. חברות כגון גוגל ויאהו, אשר קיימות למעשה מרגע כניסת האינטרנט לתודעת ציבור, ממשיכות לתפוס תאוצה באופן קבוע. גוגל הוא היום מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם ומשתמשים בשירותיו מאות מיליוני גולשים בכל יום. הפער בין גוגל לבין יאהו הוא עדיין ענק, אך גם ליאהו ישנם מיליוני גולשים  באפשרות שמייקרוסופט תכלול בעתיד מנוע חיפוש בתוך מערכת ההפעלה שלה, אין לזלזל בהשפעתו של מנוע חיפוש זה. חשוב לציין שלחברות הללו היה החזון הנכון בכל הנוגע להתפתחות הרשת. האינטרנט מציעה מצבור עצום של מידע ומכאן נובע הצורך במנועי חיפוש שיעזרו לגולש הממוצע להתמצא במאגר מידע עצום זה. כל שעל הגולש לעשות הוא למלא את שאילתת החיפוש (הקלדת מילות החיפוש) ומנוע החיפוש ייצר רשימת קישורים לאתרים הרלוונטיים לאותו חיפוש. אם הסיפור הוא כ"כ פשוט,

מה בכל זאת גורם לגוגל להוביל על השאר מנועי החיפוש?

מנועי חיפוש מדורגים ע"י המשתמשים בשתי צורות שונות. מצד אחד, את המשתמשים מעניינת נוחות השימוש ובהקשר הזה יש לציין שגוגל היה מנוע החיפוש הראשון אשר אפשר חיפוש נטו ללא כל בלבולי המוח שמסביב הנפוצים בפורטלים. הקריטריון השני והחשוב יותר על פיו מדורגים מנועי חיפוש הוא מידת האובייקטיביות ודיוק התוצאות אותן כל מנוע מייצר. אם המנוע יציג באופן קבוע תוצאות שאינן קשורות למילות החיפוש אותן הקיש המשתמש, יש להניח כי במהרה יעזבו אותו מרבית הגולשים. לפיכך, דיוק התוצאות ורמת האובייקטיביות אליה הגיעו גוגל בשלב כה מוקדם בהתפתחות האינטרנט היוו גורמים מובילים לעליונותו של גוגל על שאר מנועי החיפוש המתחרים. אם כך, מה תפקידן של חברות קידום האתרים?


מנועי החיפוש השונים משתמשים ברובוטים – תוכנות שתפקידן לסרוק את הרשת ולמפות אותה עפ"י הקריטריונים אותם הגדירו יוצרי הרובוט. כל חברה בעלת מנוע חיפוש מגדירה משתני מיפוי שונים לפיהם יש למפות את הרשת ובדרך זו מקווה לייצר תוצאות חיפוש מוצלחות יותר. כאן מתחיל המשחק המעניין שמשוחק בין חברות מנועי החיפוש וחברות קידום האתרים. קידום אתרים אורגני פירושו מקסום ההתאמה בין תוכן האתר לקריטריוני המיפוי של הרובוטים של מנועי החיפוש מתוך ידיעה שהתאמה טובה מובילה לדירוג גבוה במנועי החיפוש. על מנת ליצור את ההתאמה הזו דרושה היכרות מעמיקה עם כמה שיותר ממשתני המיפוי של מנועי החיפוש השונים. הקריטריונים למיפוי הם רבים ומשתנים, אך חלקם ידועים. מה שמבדיל בין חברות קידום אתרים כאלו ואחרות הוא מידת ההיכרות עם חלק ממשתני המיפוי הפחות מפורסמים. היכרות עם משתנים אלו כמובן מחזקת את יכולת חברות קידום האתרים להגיע לתוצאות כמה שיותר טובות. אנו seo פרפקט מתגאים בהיכרותנו עם מרבית משתני המיפוי במנועי החיפוש המובילים, אך ממשיכים בלימודינו את מנועי החיפוש באופן שותף במטרה לשפר את יתרוננו היחסי על שאר חברות קידום האתרים.



יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302