קידום אתרים



 

קידום אתרים מה אסור לעשות

מה אסור לעשות בתהליך קידום אתרים אורגני

1 בחירת מילות המפתח הלא נכונות

זו טעות שאנשים רבים עושים ומה שיותר יותר גרוע - אפילו מומחי SEO מנוסים יכולים לעשות את אותן טעויות. אנשים בוחרים מילות מפתח, כי לדעתם הן המתארות את אתר האינטרנט שלהם בצורה הטובה ביותר, אבל המשתמשים הממוצעים פשוט לא מחפשים אותן. לדוגמה, אם יש לך אתר שעוסק ביחסים, אתה עשוי לגלות כי "מדריך יחסים" לא עובד בשבילך,

למרות שיש לו את מילת המפתח "יחסים", ואילו "הצעות להיכרויות" עובדת כמו קסם. בחירת מילות המפתח הנכונות יכולה לגרום להצלחת קמפיין ה- SEO. גם אם אתה בעל תושייה, אתה לא יכול לחשוב בעצמך על כל מילות המפתח הגדולים. לכן, יש להשתמש בכלי עזר הפזורים ברשת כגון: כלי מילות המפתח של גוגל.

2 התעלמות תג הכותרת

השארת תג ריק היא גם נפוצה מאוד. זה אחד המקומות החשובים ביותר שמילת מפתח צריכה להירשם בו, כי לא רק שזה יעזור באופטימיזציה אלא גם הטקסט בתג <title> יוצג בתוצאות החיפוש ככותרת הדף שלך.<br /><br />3 אתר פלאש ללא חלופת html<br /><br />פלאש יכול להיות מושך, אבל לא למנועי חיפוש ולמשתמשים. אם בכל זאת האתר הוא מבוסס פלאש והמטרה היא שמנועי חיפוש "יאהבו" אותו, יש לספק את גרסת ה HTML ברשת. מנועי חיפוש לא אוהבים אתרי פלאש מסיבה פשוטה – "עכביש" (רובוט) לא יכול לקרוא את תוכן הפלאש ולכן אינו יכול לאנדקס אותו.<br /><br />4 תפריטי JavaScript<br /><br />השימוש ב-JavaScript לניווט הוא לא רע, כל עוד אתה מבין שמנועי חיפוש לא קוראים JavaScript ולכן יש לבנות את דפי האינטרנט של האתר בהתאם. אז אם יש לך תפריטי JavaScript שאתה לא יכול להסתדר בלעדיהם, כדאי לך לשקול לבנות מפת אתר (או לשים את הקישורים ב NONSCRIPT TAG ) כך שכל הקישורים שלך יהיו ניתנים לקריאה ואיתור.<br /><br />5 חוסר העקביות והתחזוקה<br /><br />אם אתם רוצים להצליח, אתם צריכים באופן קבוע, כדי לייעל את האתר שלכם, לפקוח עין על התחרות ועל שינויים באלגוריתמים של הדירוג של מנועי חיפוש.<br /><br />6 התרכזות יתרה ב Metatags<br /><br />הרבה אנשים חושבים כי קידום אתרים הוא רק מילות המפתח ותיאור בתגיות, ה- METATAGS. למעשה, תגיות הופכות (אם לא כבר הפכו) לנחלת העבר. באפשרותכם ליצור מילות מפתח ותיאורי תגיות, אך השיפור בדירוג לא יוצר רק בשל כך.<br /><br />7 שימוש בתמונות ככותרות<br /><br />אנשים רבים חושבים שתמונה נראית טובה יותר מאשר טקסט לכותרות ותפריטים. כן, תמונה יכולה להפוך את האתר שלך ליותר ייחודי אלא שבמונחים של דימויי SEO תמונה בכותרות ותפריטים הן טעות גדולה, כי תגיH1 H2 וכ"ו הם פריטי SEO חשובים. אם אתה חושש שH1 H2 וכ"ו הם תגים שנראים נורא, נסה לשנות אותם בגיליון עיצוב.<br /><br />8 התעלמות מכתובת ה URL<br /><br />אנשים רבים נוטים להמעיט בחשיבות של כתובת מתאימה. שמות דפים דינמיים הם עדיין שכיחים מאוד והתעלמות ממילות מפתח בכתובת האתר זהו עדיין יותר כלל מאשר יוצא מן כלל. כן, זה אפשרי להגיע לדירוג גבוה גם ללא מילות מפתח בכתובת אבל מקבלים עדיפות אם קיימות מילות מפתח בדומיין עצמו, או בשמות הקבצים, שהם חלק מכתובת האתר. זה נותן יתרון נוסף על המתחרים. מילות מפתח בכתובות URL חשובות יותר עבור MSN וYahoo- אבל אפילו עם Google המשקל היחסי שלהם גבוה, ולכן אין שום תירוץ לכתובות שלא מכילות מילות מפתח.<br /><br />9 "תנועת זבל" של Backlinks<br /><br />זוהי אשליה נפוצה כי ככל שיש יותר קישורים נכנסים הם תמיד טובים יותר ובגלל זה מומחי אינטרנט זקוקים לחוות קישורים ופורומים שבעצם מייצרים "תנועת זבל". בסופו של דבר מנועי החיפוש מאתרים את התנועה המדומה והאתר שלהם מוחרם. למעשה, מה שצריך הם קישורים נכנסים איכותיים. לתשומת ליבכם מידע נוסף לגבי הנושא: החשיבות של קישורים נכנסים (Backlinks)<br /><br />10 חוסר של מילות מפתח בתוכן<br /><br />ברגע שהחלטתם מה הן מילות המפתח שלכם, יש לעדכן את התוכן ולשים את מילות מפתח בכל מקום שזה הגיוני. זה אפילו טוב יותר להדגיש אותם.</span>


יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302