קידום אתרים



 

מה לדעת כאשר מעצבים כרטיס ביקור

 

בשנים האחרונות נכנס מושג חדש לתחום השיווק והעסקים שנקרא נטוורקינג. נטוורקינג הוא מפגש עבודה בין כמה אנשים ובין אנשים שיכולים לספק שירותים זה לזה, והמטרה של המפגש הזה הוא עסקי – מכירים אנשים אחרים, מדברים איתם, יוצרים אינטרקצייה ובסופו של דבר גם עושים עסקים. אך לאחר שמסתיימת הפגישה, איך האנשים הללו יוצרים קשר זה עם זה? איך הם יודעים מהו אתר האינטרנט? איך הם משיגים טלפון של מישהו אחר? בדיוק בשביל זה יש כרטיסי ביקור שאמורים לכלול את כל הפרטים הללו ועוד בשביל יצירת קשר.

למה בכלל חשוב עיצוב כרטיסי ביקור?

עיצוב כרטיסי ביקור הינו בעל חשיבות עליונה. הכרטיסים הללו הם חומר פרסומי לכל דבר, והם אלו שישאירו רושם טוב או לא טוב על אלו שמקבלים אותם. דמיינו לעצמכם שאתם מדברים עם מישהו שנראה לכם שאתם יכולים לעשות איתו עסקים, ולאחר סיום השיחה אתם מבקשים כרטיס ביקור. אם אין לו כרטיס זה יישמע לכם לא הגיוני ולא מקצועי, ואם יש לו אתם בטוח תציצו בו. אם תראו כרטיס לא מעצב ולא ברור עם בליל של פרטים, מה זה יעשה לכם? יגביר אמינות ומקצועיות? כנראה שלא – ולכן אתם חייבים לקחת את זה בחשבון.

תמצות פרטים

הגאונות בעיצוב של עיצוב אירועים מדהימים- כרטיסי ביקור היא תמצות של הפרטים אך עדיין להעביר לא מעט מידע. תמצות כזה הוא גאונות בפני עצמה, היכולת להעביר מסר או להעביר רעיון בכמה מילים וספק אם אדם מן המניין יוכל לעשות את זה. ולכן, עדיף לפנות לקופירייטר מקצועי, כזה שיודע לעשות את זה, ולא תאמינו כמה זה יכול לשנות ברושם עליכם וכמה זה יכול לעשות טוב לעסקים. לעיתים כדאי להשקיע מעט כסף גם אם לא תכננו בשביל חומר פרסומי איכותי, ולקבל את התוצאות המתאימות, התוצאות שיביאו לנו עוד ועוד לקוחות שאנו רוצים לקבל אלינו לעסק.

הכרטיס הזה חייב לכלול כמובן גם מספר פרטי יצירת קשר כמו שם, טלפון, אימייל, כתובת אתר אינטרנט ופרטים נוספים.

 



יצירת קשר
* שם מלא:
* טלפון:
* דוא"ל:
הערות:
טל. 1-800-800-302